zondag 20 september 2015

Easy en toch geen hobbydag

Via facebook had ik een oproep geplaats voor een leuke hondennaam, hieraan had ik ook een klein prijsje verbonden.


Er kwamen heel veel leuke reacties binnen, maar niet de naam, uiteindelijk hebben we het heel simpel gehouden, Easy, zoals zijn stamboomnaam zegt.

Solid as a Rock Easy Going

Daar de naam er niet tussen zat, hebben Michel en ik gekozen voor hetgeen wat ons het meeste aansprak, Angie kwam met Sep, en combi van onze dochter en de geliefde hobby Stampin' Up! Als het goed is is het gister als op je deurmat gevallen Angie, veel plezier ermee!

Verder heb ik deze week besloten mij wegens omstandigheden mijn aanwezigheid op de hobbydag in Sassenheim af te zeggen. De overval hier op straat, Eva haar behandeling... Ondanks dat ik heel nuchter deed is het niet in mijn koude kleren gaan zitten. Op drukke plekken breekt het angstzweet mij momenteel uit, tijd om naar mijn lijf (en geest) te luisteren en mij terug te trekken.
Het spijt me voor degene die wellicht speciaal voor mij kwamen, maar hoop dat er begrip voor is.

Voor de workshop die vanwege de ingreep bij Eva is komen te vervallen, 12 september jl, zal ik binnenkort nieuwe datums prikken.


2 opmerkingen:

Rosina zei

Een hele mooie naam voor een schattig hondje Judith...

groetjes Rosina

Rosina zei

Een hele mooie naam voor een schattig hondje Judith...

groetjes Rosina