maandag 3 augustus 2015

Zomerse Wings!

* Geef vandaag nog jouw bestelling door en krijg de nieuwste catalogus bij je bestelling! *

Onlangs zag ik een prachtige box bij Linda Parker, Papercraft with Crafty, het ontbrak mij alleen even aan tijd. Linda, thank you so much for sharing this fab box design!

Maar gisteravond heb ik een zomerse faceted box gemaakt! Vlinders op tafel, zomers geel papier en aan de slag! Ik vermoed stiekum dat er nog heel wat varianten zullen volgen.



 


Gaaf eindresultaat hè?!
Voor nu een hele fijne, zonnige dag, ik spring even met Eva op de fiets, snel boodschappen doen voor het er te warm voor is

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Heel mooi dit cadeaudoosje Judith...wat een leuke vorm heeft dat...PRACHTIG!!!
Maar ik heb nog veel meer mooie creaties gemist zie ik wel...allemaal toppertjes zijn het stuk voor stuk...

groetjes Rosina