zondag 16 augustus 2015

Zöe's box filled with cookies!

* maandag 17 augustus EXTRA verzamelbestelling *

Van de week ging er weer een doos naar een klant/vriendinnetje toe.
Ze houdt niet van zoetigheid, dus naast nieuwe catalogi kan ik de choco weglaten.
Maar haar hond, die mag ik wel verwennen! Dus de bestellingen gaan hier weg met hondenlekkernijen.

Ik zag bij een Amerikaanse collega een Bakersbox in driehoek voorbij komen. Nu heb ik geen idee waar en bij wie ik het nu gezien had, maar met een beetje nadenken en creativiteit komt ook Juud een heel eind!
En wat werd hij cuteeeeeee!




Met slechts een half A4-tje had ik een super schattig doosje voor Zöe! Hopelijk heeft het gesmaakt!

Voor nu een fijne zondag! Enne, mocht je nog bestelwensen hebben uit de Weekly Deals, Clearance Rack of de catalogus? Geef ze vandaag nog aan mij door dan bestel ik ze morgen voor je mee!
Uiteraard krijgt je bij je bestelling gelijk de nieuwe najaars Seasonal.


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super schattig uit, Judith!

Rosina zei

Prachtig cadeaudoosje Judith...leuke vorm heeft het.....

groetjes Rosina