donderdag 20 augustus 2015

Kerst #34

Ik ben normaal niet zo van de kitjes, maar de Shakerkit uit de allernieuwste Seasonal, ik kon hem niet weerstaan.
Maar om ook gelijk de stempelset te bestellen... Eerst eens kijken of het ging met de sets die ik al op de planken had staan.


En zoals je ziet, ging dat prima! De eerste drie kaartjes zijn geworden zoals de kit ongeveer zei... Op de kerstbal na, want mijn kerstbal hangt aan een erg kort lontje.
Maar ik had mijn kerstbalhaakje al gestempeld... Voordat ik zag dat hij andersom moest.... Blondt...

 

 

 

Best leuk toch? Ondanks een kleine Juud-twist kan het natuurlijk heel anders... Kortom, wordt vervolgd!
Voor nu een fijne dag, hopelijk wordt het vandaag echt een tikkie mooier weer als de afgelopen dagen en dan kom ik straks een rondje bloggen bij jullie!

9 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kit met erg mooie kaarten, Judith!

Marlieke zei

Ze zijn leuk!

anneke's creaties zei

wat een schitterende serie kaartjes
ja echt suuuuper

groetjes anneke

Rosina zei

Prachtig zijn deze 3 kerstkaartjes Judith....zeker die streepjes laag eronder geeft een heel leuk effect...

groetjes Rosina

Janine zei

Erg leuke kaarten.
Groetjes, Janine
DT-lid 52WTC
http://janinescreaties.blogspot.nl/

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Judith!
Groetjes Suzan

Diny zei

Prachtige kerstkaartje heb je gemaakt Judith!
Groetjes Diny

marian zei

Prachtige kaartjes.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

mooie reeks kerstkaartjes heb je gemaakt!
nancy