donderdag 13 augustus 2015

Kerst #33

* maandag 17 augustus EXTRA verzamelbestelling *

Wat is er nu leuker als je wekelijkse donderdagse kerstkaart te maken met de allernieuwste Stampin' Up! spulletjes uit de pre-order (heel vervelend die demo-luxe!)
De prachtige bomen (woodland) embosfolder moest uiteraard gelijk door de Big Shot en toen...
Even een mooie krans afdrukken, inkleuren met de blenderpens even uitstansen, het klinkt allemaal zo simpel als je het snel schrijft, maar in het echie... ging het net iets moeizamer.



Op de krans ontbrak wat, maar een strik was het niet, vervolgens een van de nieuwe sentimenten uitgestanst en toen... De nieuwe gluepen gebruikt, ik zeg de absolute musthave uit de allernieuwste catalogus.
Ik ga nu met plezier ieniemini dingetjes plakken in plaats van dat ik ze uit de weg ga omdat ik niet van priegelwerkjes houd.


Voornu een fijne dag, ik kom straks een rondje bij jullie bloggen!

Built for Free Using: My Stampin Blog

8 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuke krans!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Weer een pracht van een kerstkaart, Judith!

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kerstkaartje

groetjes anneke

Diny zei

Wat een leukerd weer Judith....de krans is heel erg mooi!
Groetjes Diny

marian zei

De krans is prachtig hoor, dus een heel mooi kaartje.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Judith!
Groetjes Suzan

Monique zei

Prachtig gedaan Judith!
Groetjes Monique DT 52 WTC

Ingrid zei

Prachtige kaart met de krans en achtergrond.
Groetjes Ingrid