donderdag 6 augustus 2015

Kerst #32

* maandag 10 augustus EXTRA verzamelbestelling!!! *

En toen was het alweer donderdag!
Gister heb ik een kerstkaartje geperst uit mijn kleine teen, dinsdag kon ik pre-orderen uit de allernieuwste Seasonal van Stampin' Up! Een superleuk voordeeltje natuurlijk, maar hij komt met een nadeel.
Want als je op al dat nieuws aan het wachten bent heb je geen zin om met "oud" te spelen.
Een probleem wat ik bij elke pre-order heb, dus begint langzaamaan te wennen, nu maar hopen dat UPS snel met mijn doosje vol speelgoed komt!



Ik heb de inmiddes retired set Bright & Beautiful gebruikt, blijft een beauty! Ik kom straks een rondje bloggen, tot later! 

Tevens staan er inmiddels wat data's gepland, ik hoorde dat spelen met mijn spulletjes wel heel geliefd was.
Niet een workshop of verplicht riedeltje, gewoon vrijblijvend spelen, nouja, prima, dat kan natuurlijk ook!
De eerste crop-ochtendjes staan gepland, zal in mijn sidebar een agenda aanmaken, zodat het in een oogopslag te lezen is.



Built for Free Using: My Stampin Blog

10 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje . Ik ben benieuwd wat er allemaal in de nieuwe catalogus staat...
Liefs ☆ Sarah ☆

Bianca zei

Ondanks 'oud' spul, erg mooie kaart. Mooie kleurstelling!

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart, Judith!

Lisbeth van den heuvel zei

Hoi
leuk en tof kaartje
bedankt om mee te doen bij 52WTC
grtjs Lisbeth
DT-52WTC

Lia zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren!
Lia, DT 52 WTC

Diny zei

Wat een GAVE kaart is dit Judith....die ga ik onthouden!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige kaart.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Judith!
Groetjes Suzan

Ingrid zei

Prachtg kaartje, de set is te mooi om niet te gebruiken.
Groetjes Ingrid

Sylvia zei

Supergave kaart met een mooie kleurencombinatie! Groetjes Sylvia DT 52WTC