zondag 23 augustus 2015

Best thoughts

* verzamelbestelling 1 september, eerste bestel mogelijkheid uitde nieuwe Seasonal!* 

Voor wie mij al veel langer volgt, weet, Juud is geen kleurder.
Maar zo heel af en toe, heb ik zo'n gekke uitspatting! Zo ook met deze mooie Hostess set.



Tegenwoordig belanden mijn creaties ook op pinterest, jaja, ik word nog eens modern! Maar er staan zelfs creaties van mij op het bord van Stampin' Up! hoe leuk is dat! Bekijk ze hier....
Zo hoogste tijd om weer even de tuin in te gaan, de laatste uurtjes van Eva haar allereerste zomervakantie gaan in, morgen begint het schoolleven weer!


5 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...erg mooie kaart geworden, Judith!

Ingrid zei

Heel mooi gekleurd kaartje, ook heel mooi in de laagjes.
Groetjes Ingrid

Bianca zei

Toch gaat het kleuren je goed af, mooie kaart.

Bianca zei

Toch gaat het kleuren je goed af, mooie kaart.

Bianca zei

Toch gaat het kleuren je goed af, mooie kaart.