zaterdag 29 augustus 2015

Awesome!

* verzamelbestelling 1 september, eerste bestel mogelijkheid uitde nieuwe Seasonal!* 

Vandaag alweer weekend en zit er voor mijn kleine meid de eerste week school er alweer op!
Maandag begonnen we nog met een tranendal, maar mijn stoere meid ging de rest van de week met en kus en een knuffel de klas in, waarna ik nog een schattig handkusje kreeg toegeworpen, tot straks Mama!
Heerlijk om ze zo op school achter te kunnen laten! En lekker weer terug in ritme en regelmaat!

Een week school betekend ook iets meer vrijheid en afgelopen woensdag zelfs een crop ochtendje!
Ik heb zelf mijn plezier gevonden in de prachtige set Flowershop, ik heb er al heel lang een haat, liefde verhouding mee, maar ik heb mijn slag te pakken, het is een beauty!



Voor degene die van mij al een kerstccatalogus hebben ontvangen en 1 september graag mee willen bestellen, je mag me je wensenlijst alvast doormailen! Dan kan ik je bestelling namelijk alvast voorbereiden om dinsdagmorgen te verzenden. Ik zie je mailtje graag tegemoet!

Fijn weekend en geniet nog even van het mooie weer!

Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Judith.
En wat fijn dat de kleine meid het alweer zo naar haar zin heeft op school.
Goed weekend!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Judith en prachtig afgewerkt weer...

groetjes Rosina

Sarah zei

Een heel mooie kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆