dinsdag 25 augustus 2015

7!!!

* verzamelbestelling 1 september, eerste bestel mogelijkheid uitde nieuwe Seasonal!* 

Vandaag is het alweer zeven jaar geleden dat wij in het huwelijksbootje stapte, time flies....


Vanmorgen trof manlief op de aanrecht dit lieve kleine kaartje aan en vanavond gaan we lekker uit eten.
Mijn vensterbank is afgelopen weekend ook verrijkt, zaterdag kwamen Michel en Eva al terug met een geweldige 3 takken orchidee en zondag mijn moeder met een 4 takker!
Het mooie is dat ze samen weer het getal 7 maken... Zouden ze het hebben afgesproken?



Ik vind deze embossingfolder geweldig, maar ik gebruikt hem altijd verkeerd om, vind ik mooier, wat vind jij? Heerlijk toch om lekker eigenwijs te zijn!
Maar ik ga aan de slag, vanmiddag mag Eva nog even naar de tandarts en morgenochtend hier thuis de allereerste crop-ochtend! Dat er straks maar vele gezellige ochtendjes mogen volgen.

Fijne dag vandaag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Gefeliciteerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bianca zei

Lief kaartje!

Sarah zei

Mooi en proficiat ! Liefs ☆ Sarah ☆

Ingrid zei

Gefeliciteerd met de heugelijke dag! Waarom verkeerd, juist leuk zo! Heel lief kaartje ermee gemaakt.
Groetjes Ingrid