donderdag 16 juli 2015

Kerst #29

Oh, wat een weertje vandaag! Wat een verschil met de verschrikkelijk druilerige dag van gister!
Ik zit heerlijk in de tuin, in de schaduw met de laptop op tafel terwijl Eva geniet van het koele water in het zwembad.
Kind zijn is, volgens mij, heerlijk!

Ik heb gisteravond een kaartje gelift van Pinterest, ik had het mooie Merry Moments DSP (nu ook verkrijgbaar in de shares!) op tafel liggen, 12 hele mooie designs maar wat doe ik ermee?!
Na wat inspiratieloos gestaar heb ik Pinterest erbij gehaald en rolde uiteindelijk het volgende kaartje uit mijn handen.



Built for Free Using: My Stampin Blog
Stampin Spirit

4 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kerstkaartje Judith....schitterend!
Groetjes Diny

Je@net zei

Een prachtige kerstkaart, Judith!

Ingrid zei

Mooi kerstkaartje!
Groetjes Ingrid

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Judith...heel mooi afgewerkt weer...

groetjes Rosina