woensdag 15 juli 2015

Happy Lemonade

Zoals ik van de week al schreef, is vandaag mijn upline Miranda jarig.
Zolang ik haar ken lees ik over ranja on the rocks met een rietje, twee weken geleden was ik door omstandigheden in het uiterste puntje van Limburg.
Miranda appte al anders kom je even langs, wat drinken, plasje etc. hoeft niet lang te duren.
Want ondanks dat je elkaar al best lang kent, hadden we elkaar nog nooit gezien.
Denk met name omdat Miranda het helemaal niet had verwacht, lol, deden wij in Geleen een zoete inval.
En daar stond hij dan op tafel (zo jammer dat mijn foon nog in de auto lag), een glas ranja on the rocks met een feestelijk rietje!

Ik had eerder al limonade cocktail waxxies besteld, die konden mooi mee met het kaartje.
En het kaart idee?! Ranja on the rocks natuurlijk! Miran?! Congrats enne proost!






Het glas ranja heb ik gemaakt van vellum, geel gekleurd met de brayer en vervolgens een tequila sunrise (het is immers feest) touch gegeven met de knal roze Melon Mambo.
De citroen heb ik gemaakt met 2 maten cirkelponsen en de kleine gele citroenpartjes zijn gemaakt van de druppels uit de tree builder pons.
De band design papier is het nieuwe envelop papier van Stampin' Up! super licht, erg leuke designtjes en geweldig geprijst!

Ik wil dit zomerse verjaardagskaartje graag mee laten doen bij SU-per challenges #97 "zomer!"
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Crejabeja zei

Te leuk , als ze daar niet blij mee is ;) geweldig met verhaal erbij ...

Sarah zei

Heel tof gemaakt !! En nu maar feesten !
Liefs ☆ Sarah ☆

Je@net zei

Geweldig....wat heb je dat leuk gemaakt voor Miranda!

Rosina zei

Heel mooi je kaartje met ranja on the rocks en een rietje....super geinig ....net als je verhaal over het bezoekje aan Miranda...


groetjes Rosina