zondag 5 juli 2015

Bedankt!

*morgen, 6 juli besteldag* 

Afgelopen woensdag was er een voorstelling van Eva haar dansschool, Eva heeft tijden geoefend voor de voorsteling om vervolgens zelf op vakantie te zijn.
Heel erg jammer, volgend jaar plannen we het anders, want wat had ze er graag bij willen zijn.
Vorige week had Eva dus een bedankje mee voor de juf.
Juf houd van lekkere geurtjes aldus Eva, dus hebben we eerst samen wat heerlijk geurende waxxies besteld bij waxxies.nl
Vervolgens koos Eva, hoe verrassend, roze Design Series Paper en ik haalde nieuwe stans en stempels uit de kast.
Om de waxxies straks in de leuke, nieuwe Bakers Box cadeau te kunnen doen.
Zo had ik letterlijk in een handomdraai een leuk cadeautje voor de juf om haar te bedanken voor het afgelopen dansjaar.



Fijne zondag vandaag! Gelukkig zijn we de dag vandaag iets koeler begonnen als gister.

Mocht je nog bestelwensen hebben, mail me dan nog even, jcm.liefting@gmail.com

Ik ga zelf voor de prachtige Vintage Leaves bundel, € 51,75 en ook die prachtige WaterColor Wshes Kit uit de catalogus is nu bestelbaar € 42,50... kit voor 20 kaarten, vele extra's en een exclusieve stempelset... Oeh, eigenlijk wil ik die ook... Keuzes.... 

 

Built for Free Using: My Stampin Blog

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk doosje voor de juf!

Ingrid zei

Heel leuk doosje.
Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Heel leuk doosje.
Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Heel leuk doosje.
Groetjes Ingrid

Marit zei

Superleuk doosje! Wat zijn waxxies?

Rosina zei

Heel leuk doosje voor de juf Judith...dat zal ze zeker erg waarderen...

groetjes Rosina