vrijdag 12 juni 2015

Timeless Elegance

Gister was het hier net een zoete inval,, iedereen had met smart op zijn bestelling zitten wachten en stonden haast te trappelen aan de deur.
Tussendoor heb ik ook nog divers Design Series Paper gesneden voor de shares.
Wat zitten er beauties bij zeg! Ik ben zelf erg gecharmeerd van Timeless Elegance.
Bij het rozenblad kwam mijn welbekende kwaal weer opzetten... Te mooi om te versnijden...
Terwijl ik wat uit de kast pakte, viel mijn oog op het lege,welbekende Ikea fotolijstje wat daar nog steeds leeg in stond.
Ik wist spontaan wat er met het papier moest gebeuren, want wat te mooi is om te gebruiken, lijsten we gewoon in!



Best mooi toch?! Mocht je nu ook verknocht zijn aan dit papier....


Timeless Elegance Designer series Paper


1 set 6 vel dubbelzijdig 12” x 12”
1 set 6 vel dubbelzijdig 6” x 6”
€ 6,75
€ 1,80

Of in een van de andere shares?! Stuur me een mailtje jcm.liefting@gmail.com en ik stuur je de shares in een handig overzichtje.
Voor nu een fijne dag, ik vlieg snel nog even over de markt, voor het echt te warm is.

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Dat heb je schitterend gemaakt....een leuk idee om het in een mooi lijstje te doen....zo kan je er nog lang van genieten...
groetjes Rosina