maandag 15 juni 2015

Love Libelles...

* BELANGRIJK* 
besteldatum is vervroegd van 22 juni naar donderdag 18 juni


Het was liefde op het eerste gezicht, ik en de prachtige stempelset Awesome Artistic. Maar jeetje wat duurde het lang voordat ik met deze prachtige set kon gaan spelen.
Ik heb me de afgelopen dagen flink uitgeleefd met deze beauty, vind de libelle ook echt helemaal te gek!
Had al met de libelle gespeeld als achtergrond stempel op een klant kaartje.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Vervolgens kwam ik op Stampin Friends een kaartje tegen wat gewoon gelift moest worden. Timeless Elegance DSP en Awesome Artistic, a match made in heaven als je het mij vraagt. Gaaf toch?!




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Sarah zei

Je maakte er mooie kaartjes mee.
Liefs ☆ Sarah ☆