woensdag 10 juni 2015

Juffendag!

Woensdag, nieuwe Weekly Deals, zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen plaats ik ze niet meer wekelijks.
Het kost tijd, het word buiten mooier weer, de zomervakantie voor de deur, perfecte reden voor iets minder computertijd, vinden jullie ook niet?
Maar via de link, hiernaast in de sidebar vind je de Weekly Deals ook en mocht er wat tussen zitten mail je gewoon!


Maar vandaag heeft Eva op school juffendag, ze mochten verkleed komen, maar bij mooi weer (vandaag dus) gingen ze naar de speeltuin, dus Eva heeft een koksmuts op, want in een Elza jurk naar de speeltuin... Dat werkt niet.
Ook ging er vanmorgen een tas cadeautjes mee voor de juf en de meester.
Chocola, een knutsel van Eva en een knutsel van mij.

Een notitieblokje met Bokeh techniek





Eva heeft voor Juf dit theeboekje gemaakt, 
snij en scorewerk heb ik gedaan de rest mijn creatieve mini me


Voor nu een fijne zonnige woensdag! 

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Hele leuke creaties voor de juffen gemaakt Judith....zullen ze zeker wel waarderen...
groetjes Rosina