dinsdag 2 juni 2015

Jaaaaaa!!! Daar is ie, de allernieuwste catalogus!!!

Eindelijk openbaar en voor de hele wereld te zien, de splinternieuwe catalogus van Stampin' Up!
Dit jaar is de lancering extra bijzonder, want deze catalogus gaat vandaag wereldwijd in de lucht! En vandaag, is de allerlaatste mogelijkheid om uit de seasonal, de oude - en de nieuwe catalogus te bestellen! Geef jouw wensen uiterlijk voor 15.00 door dan bestel ik ze voor je mee!


De nieuwe catalogus is ook voorzien van maar liefst 34!!! voordelige bundels, zo is de veelzijdige set Flowershop met pons als voordelige bundel verkrijgbaar voor € 36,00

Voor de snelle beslissers, die 2 juni voor minimaal € 25,00 bestellen, heb ik als extraatje een setje cardstock van de allernieuwste InColors cadeau! 

Klik hier om de nieuwste catalogus te bekijken.






Gelukkig gaan onder andere deze twee gave sets uit de Seasonal mee naar de nieuwe catalogus! Hiermee was ik nog lang niet uitgespeeld Sheltering Tree & de prachtige Butterfly Basics.

 


Maar ook deze leuke set, Sprinkles of Life, waarmee je ook nog eens het Ronald McDonald House Charities steunt is een waanzinnige, veelzijdige MUSTHAVE set.



De komende periode zal ik de afdeling shares op mijn blog aanpassen naar de nieuwe catalogus.
Ik ben momenteel druk aan het updaten, maar ik heb al een compleet overzicht als handig pdf document. Wil jij die graag zien, mail me even, dan stuur ik hem toe!
jcm.liefting@gmail.com ovv share overzicht

Geen opmerkingen: