woensdag 3 juni 2015

Flowering Flourishes

Vorige week was ik al aan dit kaartje begonnen bij Margaret, maar had hem nog niet afgemaakt.
Na een dag mailen en bestellen beloonde ik mezelf gisteravond met freubeltijd!
Dus na het eten achter de tafel gekropen en heerlijk zitten spelen!




Had een challenge gezien waarbij swirls werden gevraagd, de gelaagde vlinders had ik gezien bij Inge Groot.
Echter zag ik net dat het om Clean & Simple met swirls ging... Heel clean is hij niet meer, maar wel een beauty! Ik wil hem graag mee laten doen aan de volgende uitdagingen;

Kaartenuitdaging #237 Cards & Scrap "clean & simpel met swirl"
Knutsels en Kadootjes challenge #25 "Monochroom" 

Voor nu ga ik tempo maken, op naar dansles met dochterlief, fijne middag verder!

Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Hermien zei

Prachtig kaartje, het blijft allemaal zo mooi de spullen van SU.
Leuk dat je van de partij bent bij K&K

Groetjes Hermien

Marcella zei

Een hele mooie kaart
Prachtig gemaakt.
leuk dat je mee doet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
Groetjes Marcella

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Judith. Prachtige vlinders ook.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Tinie zei

Zeker een beauty, Judith!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Monique zei

Heel mooi!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes Monique