vrijdag 5 juni 2015

De allereerste keer...

Vandaag was het zover, Eva gaat voor de allereerste keer op schoolreisje, spannend....
Vanmorgen om half zes stond er dus een heel blij meisje aan ons bed te springen, het is vrijdag, het is vrijdag! Vandaag is het echt schoolreisjesdag.
Ze zijn met groep 1, 2 & 3 naar Blijdorp, tien minuten hiervandaan met de auto.
Maar na twee redelijk slapeloze nachten en fikse buikpijn van de spanning, moet deze Mama toch toegeven dat ze het best eng vind.

 
Tas gepakt, label eraan, extra drinken mee (vulling van de tas deed me gelijk aan de brugklas denken, van he tas waar ga jij met die brugpieper naartoe of zoals in dit geval met die kleuter).
Goed ingesmeerd met zonnebrand en toen even op de foto, ze had er in elk geval zin in.

"Blijjjjjjdorppppppp"

Dat ze in de bus stapte werd er nog vluchtig gezwaaid en toen zat ze alweer te kletsen met haar buurvrouw, haha, van wie zou ze dat nu hebben?! Nouja, ik heb zoals beloofd haar uitgezwaaid, ze heeft er alleen weinig van meegekregen ons kletsmajoortje.
Maar wat ben ik blij als ik straks weer richting school kan!

Voor degene, die net als ik met smart op hun bestelling wachten... De dozen en enveloppen liggen klaar, maar helaas laat de vulling nog even op zich wachten. Gister was het een feestdag in Duitsland... En laat daar nou net al het speelgoed in het magazijn liggen. Hoop dat ik maandag alles kan verzenden, I keep you'll posted.

Fijn weekend!





Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Ik zie een heeeeel blij meissie Judith....ik denk dat de mama het meer spannend vond dan je kleine meid....

groetjes Rosina