donderdag 18 juni 2015

Cased Kerst #25

Al een aantal donderdagen geen kerstkaartje van mij, drukdrukdruk... Dus was de hoogste tijd!
Terwijl ik in de catalogus aan het bladeren was, zag ik een kaartje wat ik beslist moest maken.
Zo gezegd... Zo gedaan...



Ik heb de besjes nog voorzien van een druppeltje crystal effects, waardoor je een 3D effect creeert.
Hoop nu weer wekelijks mee te doen hoor, anders word het weer stressen eind van het jaar.
Tot blogs!


Built for Free Using: My Stampin Blog

13 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Supermooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wow....wat een prachtig kaartje is dit!
Groetjes Diny

Ingrid zei

Prachtig gemaakt, de krans is ook zo mooi ervoor!
Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Prachtig gemaakt, de krans is ook zo mooi ervoor!
Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Prachtig gemaakt, de krans is ook zo mooi ervoor!
Groetjes Ingrid

Je@net zei

Een prachtige kerstkaart, Judith!

Sarah zei

Je maakte dan ook ineens een supermooie kerstkaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

marian zei

Erg mooie kerstkaart,
Groetjes van Marian.

anneke's creaties zei

super mooi kaartje

groetjes anneke

Monique zei

Prachtig gedaan!
Leuk dat je weer terug bent bij 52WTC
Groetjes Monique

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Judith....Heel leuk gedaan!!!

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

Mooie opbouw van je kaartje, prachtige krans en leuke tekststempel!
groetjes, Nancy

Suzan zei

Vind hem supermooi Judith!
Groetjes Suzan