zondag 21 juni 2015

Amazing

Een hele poos geleden kreeg ik al de opdracht voor een vaderdag kaartje, gereedschap, klussen en politie waren dingen die verzocht werden mee te werken.
Nu zijn mannen kaartjes al niet mijn ding en helemaal niet op thema.
Tot ik een kaartje voorbij zag komen van Ingrid, dank je Ingrid voor de inspiratie. Waarna ik eindelijk aan de slag kon!




Het werd deze leuke treatbag in de nieuwe kleur Tip Top Taupe met een vellum buikband.
Daar deze papa al een zoon heeft en een tweede op komst 2 kleine hartjes op het sentiment.


Een matchende envelop mag natuurlijk ook niet ontbreken...



Deze kaart/envelop wil ik graag mee laten doen aan SU-per challenges challenges #94 "Vaderdag" 
Dank voor je tip Margot, ik wil dit setje, ook graag mee laten doen bij Dutch Card Lovers #235 "Maak een kaart met bijpassende envelop"

Hele fijne zondag allemaal!


Built for Free Using: My Stampin Blog

11 opmerkingen:

Ingrid zei

Een hele mooie vaderdag creatie.
Groetjes Ingrid

Rosina zei

Een prachtige vaderdag creatie Judith...leuke opdracht die je prachtig heb afgewerkt...

groetjes en nog een fijne zondag
Rosina

Evy Goyens zei

Leuke kaart! Heel mooi met dat subtiel streepje vellum. De stempels vind ik ook erg mooi, ik begin die set steeds leuker te vinden....;-)

Margot zei

Gaaf! Je kunt 'm ook mee laten doen met de Dutch Card Lovers!

Diny zei

Wow....wat is deze kaart GAAF Judith....echt schitterend!
Groetjes Diny

Sarah zei

Deze is echt mooi . Ideaal voor een papa met een kindje op komst . Zacht en subtiel ook wel stoer. KNap !
Liefs ☆ Sarah ☆

Gonny van der Ruijt zei

Prachtig weer Judith, heel stijlvol. Leuk dat je weer meedoet aan de SU-per challenge.

Marjan K├╝ppers zei

Nou, dit is je heel goed afgegaan als is het niet je ding om mannenkaarten te maken. Erg gaaf! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Anja Curvers zei

Wow gaaf gedaan hoor leuke mannenkaart en mooie bijpassende envelop. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Super gedaan Judith, mooie stoere set. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Ellen zei

Super leuke kaart met bijpassende envelop!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen