maandag 11 mei 2015

Winning monday

Vorige week werden we door de dames van het Art Specially event uitgedaagt to een creaties met de chloortechniek.
Niet is leuker als een uitdaging en al helemaal als het om een techniek gaat die je nog niet kent.
Lekker uittesten en spelen.
Ik ben er inmiddels achter dat het op rood, roze tinten cardstock beter gaat.
Maar deze had ik al naar Agitte gemaild...


Ik heb een waterpenseel gedoopt in de chloor en daarmee de stempel ingekleurd, om hem vervolgens af te drukken op bermuda bay cardstock. 
De veertjes uitgestanst, wat Gorgeous Grunge vlekken, een leuk sentiment en je hebt een geslaagd kaartje!

Vind jij dit kaartje nu ook leuk en heb je facebook? Dan zou ik het leuk vinden als je mijn kaart LIKED! Bedankt!


Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

SanDee1899 zei

awesome!

Diny zei

Ooh....wat is dit een PRACHTIGE kaart Judith....net als je vorige....heel erg mooi!
Groetjes Diny

Rosina zei

Het is weer een schitterend kaartje Judith....je leuke kaartje van gisteren heb ik een beetje gelift vandaag...ik vond het zooooo mooi .....hopelijk vind je dat niet erg??...

Groetjes
Rosina