woensdag 13 mei 2015

Weekly Deals en een boom vol spreuken

Aanstaande zaterdag is het zover, dan kan je bij mij binnenlopen voor de nieuwe catalogus en een leuke make & take met producten uit de nieuwe catalogus.
Dus druk met de voorbereidingen! Nu wil het toeval de de cirkelpons die we zaterdag gaan gebruiken ook nog eens in de Weekly Deals staat!
Even als andere leuke aanbiedingen, heb jij de In Color markers al?! Onmisbaar in je inkt collectie! Zit er wat voor je tussen? Laat het me weten, dan bestel ik dinsdag 19 mei nog een keertje.


Maandag zat ik gezellig te kletsen met Anne Marie, ze gaf onder andere haar bestelling door met de Word Bubbles stansen.
Waarna ik spontaan het denkbeeldige licht zag! Dus gister kwamen de nieuwste In Colors op tafel en de allernieuwste, vers van de pers Nederlandstalige hostess set, ik vind hem zo leuk!








Je bent zaterdag van harte welkom om hem in het echie te komen bewonderen, mail je even als je komt? Dan zorg ik dat er voor jouw ook een make&take pakketje klaar ligt.
Wellicht tot dan!


1 opmerking:

Rosina zei

Een prachtige boom is dat Judith ...heel leuk met al die stansjes erin

groetjes
Rosina