maandag 4 mei 2015

Starburst baby

Bij Eva op school is een ware baby boom gaande,
vlak voor wij op vakantie gingen is een naamgenootje grote zus geworden van een broertje "Ruben".
Vakantie, tijdgebrek... Inmiddels loopt Ruben volgens mij haast.
Maar gistermiddag liep ik door de straat en zag de oranje raamsticker met naam en molen.
Waarna mij te binnen schoot dat ik nog altijd geen kaartje had gemaakt.
Dat kan natuurlijk niet he... Dus snel aan de slag.

Ik wilde het bij de oranje kleur van de sticker houden, maar een beetje blauw, daar ontkwam ik niet aan!
Van mijn bannerkit had ik nog diverse banners over met een leuk printje, zo ook deze oranje, de basis was snel gevonden!
En toch maar weer Starburst Sayings gepakt, zo jammer dat ik er nu pas achter kom hoe leuk hij is, en... Hij is nog te bestellen, staat hij nog op jouw lijstje? Bestel hem snel, morgen 5 mei, gaat er een extra bestelling uit. De teksten komen uit mijn favo (helaas retired) set Baby Prints.


Gister wilde Eva beslist nog niet naar huis, maar vandaag gaan we haar echt halen. Na de files tichting Oosterhout om de kleine meid weer op te halen.

Fijne dag allemaal!


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel mooi babykaartje Judith....

groetjes Rosina