zaterdag 30 mei 2015

Sprinkles of Life

Vanmorgen heeft Eva lekker cupcakes gebakken met papa,
vrijdag hadden we er al boodschappen voor gedaan, cupcakemix, bus slagroom en sprinkles.
En die sprinkles die waren het toch helemaal, ze spreekt het ook zo leuk uit!
Maar haar cupcakes waren super!

Tijdens de Make & Take had ik ook gespeeld met wat cupcakes... De veelzijdige set Sprinkles of Life en de geweldige bomenpons.
Ik moest groeien in de set, maar inmiddels vind ik hem eindeloos, hoop jullie ook!



Stempelen met chloor, zo leuk!!!





Nu had ik ook bomenkaartjes gemaakt met dezelfde stempelset en pons, maar die waren al uit mijn rek voor ik er mooie foto's van kon maken.
Dus die volgen ongetwijfeld nog in een vernieuwde versie!

Langzaam nadert het einde van de huidige Catalogus en de prachtige Seasonal, mis jij hier nog iets uit?! 2 juni kan ik het wellicht nog voor je meebestellen.
Daarnaast word 2 juni die prachtige nieuwe catalogus gelanceerd! 's Nachts zal er een nieuwsbrief met het PDF formaat van deze spiksplinternieuwe in je mailbox vallen. Zodat je hem, indien je hem nog niet hebt, gelijk kan bewonderen. 

Heb jij je verlanglijstje al klaar?! Voor de snelle beslissers, die 2 juni voor minimaal € 25,00 bestellen, heb ik als extraatje een setje cardstock van de allernieuwste InColors cadeau!


3 opmerkingen:

Ingrid zei

Hele leuke kaartjes!
Groetjes Ingrid

Diny zei

Prachtige serie kaartjes Judith.....schitterend!
Groetjes Diny

An Smets zei

Leuke serie kaartjes
Groetjes
An