zaterdag 2 mei 2015

Petite Grunge

Dit kaartje heb ik gelift naar aanleiding van een kaart van de SplitCoast Stampers, zo simpel en zo mooi!


Petite Petals, Gorgeous Grunge, inkt, twine, rhinestones en je hebt in een handomdraai een geweldig eindresultaat!

Hij stond al 2 jaar op mijn verlanglijstje, zo handig alle kleurtjes en mogelijke combinaties bij elkaar! Maar nu hij eruit gaat is hij extra leuk geprijst! Voor mij de reden om hem direct aan te schaffen, had ik veel eerder moeten doen!
Color Coach € 8,98 
InColors € 1,48 per stuk
Wil jij hem nu ook nog hebben, op=op, dinsdag bestel ik weer!



Voor nu een fijne, zonnige zaterdag, wij gaan even Eva naar Opa en Oma brengen op de camping.
Ze staat te springen om op kampeer avontuur te gaan!


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Diny zei

Je kaartje is werkelijk prachtig Judith!
Groetjes Diny

Rosina zei

Wat een mooi kaartje weer Judith...mooie kleurtjes bij elkaar en die grungestempels zijn zo mooi en zeker met die lieve bloemetjes en het speelse touwtje erbij...

groetjes en een heel fijn weekend nog
Rosina