zaterdag 16 mei 2015

Make & Take

Vandaag was dan de grote dag, mijn eerste echte make & take.
Ook gelijk de langste make & take, maar dames wat was het gezellig om jullie aan tafel te hebben.
Uiteraard weer vergeten om foto's te maken toen we bezig waren.
Maar ik had wel wat vooraf foto's gemaakt, dus bij deze een kleine sfeer impressie!











Ik had stiekum gedacht dat de Sprinkles of Life set met bomenpons razend populair zou zijn,
maar niets bleek minder waar, want volgens mij werd er unaniem gekozen voor de nieuwe Nederlandstalige Hostess set.
Of zou het komen door mijn geweldige kaartjes?! ;-)

Bij het afscheid nemen, troffen de dames nog de post, met een gave stempelset van mijn UpperUp, 
dank je wel Tanja!

Maar daaronder een super kaartje van Bianca, dank je wel meis! Superleuk! Je hangt in mijn kaartenhart :)
Vervolgens een glas drinken en onderuit op de bank, tablet erbij en dan een superleuk mailtje van Angie!
Ondanks de afstand, want tja ik heb meer ver weg klanten als dichtbij, toch aan mij gedacht, superlief!

Voor nu, fijne dag verder! Hoop dat het morgen een stuk droger is als vandaag, al die nattigheid! 





Geen opmerkingen: