woensdag 20 mei 2015

Hello You!

Gister zag ik de nieuwste liftchallenge voorbij komen.
Na de dansles van Eva zat ik eind van de middag met twee meisjes en een lading Playdoh aan tafel.
Mat op tafel, watercolorpaper, penselen, water en refilinkten en spelen maar.
Ik kreeg al snel van Eva haar vriendinnetje te horen dat haar moeder veel beter kon schilderen.
Gelukkig werd mijn waterwerk uiteindelijk alsnog een gave achtergrond!



Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Liftchallenge #86 watercolor achter een paneel.
Fijne avond verder!


Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk liftkaartje Judith...mooi die watercolor achtergrond....en zeker met die gestanste tekst een TOP kaartje

groetjes Rosina

Diny zei

Grappig dat kinderen dat gewoon zeggen he....maar het is wel een prachtig kaartje geworden.....en de tekst is super leuk gedaan!
Groetjes Diny

Cornelie zei

Leuk en wat een heerlijk kleurgebruik. Mooi liftkaartje, dank je wel!

Marjan K├╝ppers zei

Vrolijk en gaaf is je liftkaart. Haha,leuk dat commentaar dat je dan krijgt... ;)
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Sarah zei

Deze is heel mooi en ik heb me gelijk aangemeld !
Liefs ☆ Sarah ☆