vrijdag 29 mei 2015

Hello Life

Gister ging ik de strijd aan met de klok, want tjee wat zat mijn dag vol!
Even na twaalf was UPS er met dozen bestellingen, die hebben Eva en ik gelijk verdeeld.
Vervolgens om een uur Eva weer naar school, thuis de fiets volgeladen met dozen en op naar DHL,
daarna nog een rondje brievenbus.
En toen liep de klok alweer tegen drieen! Dat werd vaart maken, want om kwart over drie moest ik de engelse sandwiches afleveren op school voor de afsluiting van het schoolproject.
Maar we hebben het allemaal gered!

   
Eva haar "bobby" staat vooraan.

Na de afsluiting om half zes, had ik gelukkig een pan soep met brood klaar, dus makkelijk eten, Eva snel door naar bed. 
En toen... Ben ik aan tafel gaan zitten om te freubelen! Even verstand op nul en spelen!
Had een nieuwe stempelset liggen, die er gewoon om vroeg om mee gespeeld te worden, vind die tekst eindeloos en zeer toepasselijk! Want eigenlijk geld dat voor ons allemaal; "Do more of whats makes you happy!"

Ik vind kleine 10x10 kaartjes momenteel helemaal super om te maken

Mint Macaroon en Tip Top Taupe, prachtige kleuren

De teksten geembost met Blushing Bride en Pool Party embossingpoeders,
super simpel, groots effect!



Vanmiddag, het was toch prutweer, heb ik samen met Eva nog even gewerkt aan iets voor de juf, want "juffendag" nadert.
Nu de hoogste tijd om de asperges te gaan schillen en het eten voor te gaan bereiden.
Tot de volgende keer enne... Do more of what makes you happy!

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een schattige kleine kaartjes Judith....heel leuk zijn ze.....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Margaret zei

Leuke kaartjes Juud!! Wat is die set toch ook leuk...
Liefs,Margaret