woensdag 27 mei 2015

Hectische Weekly Deals

Sorry allemaal, het is hier even wat stiller.
Momenteel een beetje hectisch hier, maar de Weekly Deals wilde ik jullie niet onthouden.
2 juni probeer ik te bestellen, dus mocht er wat voor je tussen zitten, hoor ik het uiteraard graag.


Terwijl Eva druk op school is met haar wereld project Engeland, morgen hebben we de officiele afsluiting, ben heel benieuwd!
Nadert ook het einde van de huidige Catalogus en de prachtige Seasonal, mis jij hier nog iets uit?!
2 juni kan ik het wellicht nog voor je meebestellen.
Daarnaast word 2 juni die prachtige nieuwe catalogus gelanceerd!
Heb jij je verlanglijstje al klaar?! Voor de snelle beslissers, die 2 juni voor minimaal € 25,00 bestellen, heb ik als extraatje een setje cardstock van de allernieuwste InColors cadeau! 



Geen opmerkingen: