woensdag 6 mei 2015

Go sneakpeek!!!

Mijn zusje gaat afstuderen!!! Vorige week ontving ze eindelijk antwoord van school, de grote "GO" op haar plan van aanpak.
Het presentje, een gave sleutelhanger van CreaJetje had ik al eventjes in huis.
Nu nog een begeleidend kaartje. Eva koos, hoe verrassend roze cardstock uit....




 Ik heb met Four Feathers heel veel veren gestempeld, die heel subtiel aanwezig zijn op de kaart, hij viel in elk geval in de smaak!

Nu door naar de SneakPeek.... Vorige week de online lancering en op internet waren er al gelijk heel wat foto's te vinden. Jammer maar oh wat word je daar nieuwsgierig van! Ik heb wat afgegoogled en gepinterest. Gister mocht ik al pre-orderen er komen ook heel wat nieuwe catalogi binnen!
Vanmorgen zag ik bij collega demo-Tami White de eerste sneakpeek video's voorbij komen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

SNEAK PEEK VIDEO: Gift Bag Punch Board




SNEAK PEEK VIDEO: New 2015-17 In Colors – Dotted Lace Ribbon


Ik moet eerlijk toegeven... Het Dotted Lace Ribbon vond ik niet zo, maar als ik dit zo zie... Super simpel, zelfs ik moet dat nog kunnen met naald en draad, toch?!

Voor nu een hele fijne dag!



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Crejabeja zei

Ojee , je waarschuwde me al ... Niet meer kijken computer uit - tel uit ... Hihihi
Gefeliciteerd met het afstuderen van je zus!!!