vrijdag 8 mei 2015

Butterfly Birthday

Gister was Conny jarig, goede reden om even achter de freubeltafel te gaan zitten.
Ik weet dat ze fan is van de Butterfly Basicset, dus het idee was al snel geboren.
Gelijk mijn nieuwe Spellbinders All in One tool uitgetest.
Vlinder stansen, met mal en al op je piercemat leggen, 
even rollen met de all in one tool en daar liggen dalle losse stukjes vleugel. 
Ideaal! Vlinder eruit halen en op naar het volgende stansproject.




Wat een beauty's hé die vlinders! En weet je wat het mooie is, ze gaan nog mee naar de nieuwe catalogus ook! Gelukkig maar want ik ben nog lang niet uitgespeeld met deze te gekke set!
Staat hij nog op jouw verlanglijstje? Bestel hem nog in de maand mei, want dan is hij nog aantrekkelijk geprijst!!! Ik bestel 25 mei weer.

Ik game klaar maken voor de volgende verjaardag, dus morgen weer een verjaardagskaartje, tot morgen!






Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: