zaterdag 9 mei 2015

Birthday Clay

Gister was Margaret jarig, ze had het magnetisch platform heel hoog op haar verlanglijstje staan. Samen met een vriend van haar heb ik deze gekocht, vervolgens opgepimpt als tasje met uiteraard een leuk kaartje.
We hebben binnen ons team pas de klei ontdekt, beetje jammer dat het bijna retired is, maar de kleivormen zijn nu wel superleuk geprijst! En het is zo leuk om te doen!





Ik had ook nog wat leuke in color knijpers en een kant en klaar kit van Stampin' Up! Normaliter pruts ik liever zelf, maar dit was zo superleuk geprijst dat ik het eigenlijk niet kon laten. Erg he...


Voor de liefhebbers de klei mallen en deze superleuke kit zijn beide nog bestelbaar en zijn te vinden bij retiring product, accesoires.

Ik kruip snel weer achter de freubeltafel, zaterdag 16 mei een make en take, kom jij ook? Mail eventjes.



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Heel mooi kaartje Judith....en zeker met het bijpassende tasje erbij een schitterend geheel...


groetjes Rosina