donderdag 14 mei 2015

Bijna...

Gister een hele happening in de straat, de overbuurjongen ging trouwen.
Een wit, paarse ballonnenboog, slingers de hele mikmak.
Eva vond het prachtig om allemaal te aanschouwen vanaf dichtbij.
Uiteraard kon een kaartje vanaf onze kant niet ontbreken.




De echte kenner heeft hem vast al gespot, de nieuwste Stampin' Up! stempel afkomstig uit de set You're So Sweet. Best cute toch?

Ik ben vandaag ook in de weer geweest voor zaterdag, mijn Make & Take! Kom jij ook?
Je maakt een kaartje, ziet de nieuwste inkten en je gaat met de allernieuwste catalogus naar huis! Voor slechts € 3,00!

sneakpeekje....

Ook heb ik een scrapbak gevuld met mooi Stampin' Up! designpapier, hier kan je uitzoeken voor 50 cent per vel! Uiteraard kan je uit de share ook nog DSP, cardstock of ribbon & twine aanschaffen.
Mocht je overstag zijn, mail me even dat je komt, dan zorg ik dat er voor jou ook een kaartkit klaar ligt.
Tot zaterdag!




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Heel mooi trouwkaartje voor je buurjongen...helemaal in stijl zo....veel succes met je Make a Take....een beetje ver voor mij ....
en ik ben trouwens met een fietsvierdaagse bezig...het ging heel lekker vandaag....we hadden prachtig weer...

groetjes Rosina