woensdag 1 april 2015

Thx!!!

Allereerst wil ik graag even jullie, mijn vaste bezoekers en klantjes bedanken! Zonder jullie was deze geweldige Sale a Bration vast niet zo geweldig geweest!
Maandagmorgen ging er bij mij de laatste Sale a Brationbestelling de deur uit en keert langzaamaan de rust weer terug in Huize Ham - Liefting!
Wat is het een leuke, maar super drukke 3 maanden geweest! Ik bruis van de ideetjes en heb diverse tutorials klaar liggen om uitgewerkt te worden.
Dus ondanks dat het hier eventjes wat stiller is, ben ik op de achtergrond hard bezig!

De Weekly Deals zijn absoluut de moeite waard om gedeeld te worden, want het "heb-gehalte" is weer hoog! Mocht er wat voor je tussen zitten, hoor ik het graag!


Nu zag ik dat de Amerikaanse Clearance Rack was aangevuld met super kerstartikelen voor een leuke prijs! Stiekum verwacht ik dus ook "kerst" in ons Nederlandse Clearance Rack, zodra deze online komt horen jullie het, want op is op... Dus is er nog niets wat je graag zou willen hebben? Maak alvast een verlanglijstje.

1 opmerking:

Rosina zei

Prachtige materiaaltjes van SU Judith....veel succes met de verkoop...

groetjes Rosina