dinsdag 14 april 2015

Thank You

Vanmorgen ging er weer een bestelling de deur uit, terwijl het zonnetje door het raam naar binnen scheen heb ik alvast wat bedank kaartjes zitten maken.
De zon scheen heerlijk over mijn freubeltafel, het was jammer dat de tijd, zoals gewoonlijk, voorbij vloog.
Uit de voorjaarsseasonal is deze set toch wel een van mijn favorieten, voor het geval het nog niet was opgevallen... Om die reden doet hij ook mee bij Cards & Scrap uitdaging 234 "favoriet".



Heerlijk het voorjaar!
Morgen weer woensdag, nieuwe Weekly Deals, het kan zijn dat ik deze later post.
Morgen heeft dochterlief namelijk sportdag en ik ben gestrikt in hulpmoeder te zijn, dus morgen bijtijds uit de veren om in Vlaardingen om half 9 op de atletiekbaan te staan!
Eva heeft er in ieder geval heel veel zin in en het weer zit mee, nu maar hopen dat de kids een beetje luisteren naar deze hulpmama.

Mocht je morgen (woensdag) erg benieuwd zijn of het weer knallers van Weekly Deals zijn? Klik dan hier!

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig deze kaartjes Judith....wat staan ze mooi te pronken tussen die prachtige bloemen....SUPER leuk...

groetjes Rosina

Bernadet zei

Wat een leuke kaart is dit zo Judith.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!