zondag 26 april 2015

Terug van weggeweest

Afgelopen week waren wij heerlijk een weekje naar de Beekse Bergen.
Lekker genieten en ook nog eens prachtig weer!
Wat wil een mens nog meer.


Ik had de laptop mee, vol met leuke foto's om jullie de hele week creaties te kunnen laten zien.
Maar helaas geen internet mogelijk op het park. Dus heb ik het bloggen maar laten schieten.

Vrijdagmorgen moesten we onze Giraffe Jungalow helaas alweer uit, 's morgenszag Eva op het Jeugdjournaal nog de openings van de Koningsspelen op een school en ook op de radio in de auto kwam het in de nieuwsberichten voorbij. Wat resulteerde in een verdrietige Eva, want tja vakantie was nu voorbij en geen Koningsspelen. Dus bij thuiskomst een telefoontje richting school of Eva misschien nog mocht komen, schminck uit de kast, vlaggetjes op haar wangen en een kroon diadeem op en op naar de Koningsspelen.

Dus wij hebben op het gemak de auto uitgeruimd, boodschappen gedaan, om vervolgens de volgende tas te pakken.
Want 's avonds hadden we een team avondje gepland.
Daar een van ons fanatiek aan het lijnen is, heb ik mijn swap dit keer gevuld met heerlijk geurende waxxies!




Nu hadden de andere meiden uiteraard ook iets leuks geknutseld, altijd een feestje om iets te krijgen!
Margaret had een superleuk 3D huisje gemaakt, wat gelijk resulteerde in een a la minute workshop want die wilden wij natuurlijk allemaal wel maken. Inmiddels heb ik het idee opgevat om mijn lege paastakken te voorzien van deze schattige huisjes.... Word vervolgd....

VLNR; ik, Roeline, Ellen en Margaret

Fijn weekend!

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Crejabeja zei

Zeer benieuwd naar je paastakken met 3d huisjes (zie op foto alleen de voorkant, dus geen idee van 3d ?)

Rosina zei

Schitterende creaties zijn het Judith....

groetjes Rosina