dinsdag 28 april 2015

Starburst inspiratie

De set Starburst en stansen staan al vanaf het moment dat ze ongeveer uitkomen in mijn kast.
Een enkele keer mochten ze eruit, maar kon mijn draai beslist niet vinden met de stempels.
Tot er in mijn tijdlijn op Facebook een workshop creatie voorbij kwam, het begon spontaan te borrelen!
Om in de recycle, scrapsferen te blijven stond mijn restjes bak op tafel en daar kwamen deze mooie papiertjes nog uit.



Moet zeggen... Dat ik het stiekum nu wel jammer vind dat deze set eruit gaat, eindelijk ontdekt hoe ik hem leuk kan gebruiken! Voorlopig maar met deze set spelen denk ik....

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?! Eva en ik beginnen zo met het wegbrengen van pakjes en de boodschappen en ik hoorde iets over koekjes bakken, wie weet.
Fijne dag!




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Prachtig kaartje Judith...en dat met restjespapier....SCHITTEREND!!!

groetjes en een fijne dinsdag nog
Rosina