vrijdag 3 april 2015

Sheltering easter

Ik volg al enige tijd via Facebook de geweldig Lillian Withers, zo belandde ik onlangs op dit filmpje op youtube.
Nu heb ik vrij veel hobby speelgoed, maar die brayer ontbrak nog.
Gisteravond had ik even tijd voor een "ikke-momentje", brayer uit het doosje gehaald, spulletjes op tafel en spelen maar!
Ik heb genoten! Als een groot klein kind met de roller over de inktpads, was gisteravond jammer dat het bedtijd was...



Gelukkig is Eva vandaag vrij, we hebben de boodschappen al in huis en van haar rapportgeld heeft ze vanmorgen bij de Intertoys mooie blowpennen van Frozen uitgezocht.
Dus vanmiddag een heerlijke freubelmiddag voor moeder en dochter!


Hele fijne gezellige paasdagen!!!

ps. derde paasdag bestel ik, wegens de geweldige weekly deals een x extra, heb jij wensen? Geef ze door :)



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Rosina zei

Een schitterend lentekaartje Judith...prachtig gestempeld ...en wat een schattig meisjeskonijntje zie ik daar op die foto....SUPER leuke foto...

groetjes en hele fijne paasdagen
Rosina