woensdag 29 april 2015

Lilian's Moon Lake

Ik volg al enige tijd Lilian Withers, ze maakt prachtige projecten met (voor mij) verrassende technieken.
Vanwege Lilian schafte ik onlangs al de brayer aan en onlangs volgde ook de stempelset Moon Lake.
Want tja, die is net even anders als Wetlands, prima excuus om ook te kopen nietwaar?

Gistermiddag had ik Eva beloofd om te knutselen, het knutselen veranderde in een tafel voor PlayDoh.
Maar Eva was heerlijk zoet aan het kleien terwijl ik Lilian haar tutorial via You Tube volgde en ik na een bericht op facebook zelfs wat prive tips kreeg van haarzelf, hoe gaaf!
De eerste heb ik een beetje verknald door een vieze inktvinger in mijn gele lucht af te drukken, maskeren maakte het alleen maar erger.
Dus toen opnieuw, maar het resultaat mag er zeker zijn!



Er stonden net nog geen Weekly Deals online, zodra die bekend zijn zal ik ze plaatsen. Tot straks!

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Journaal Rozendaal zei

Prachtig!

Diny zei

Ooh.....wat ontzettend mooi Judith.....ziet er heel erg gaaf uit!
Groetjes Diny

Margaret zei

In het echt issie nog mooier! Heel mooi gemaakt!

Margaret zei

In het echt issie nog mooier! Heel mooi gemaakt!