zondag 19 april 2015

Label Love

Favorieten....
Ik heb er best veel, maar in combinatie met een pons is Label Love hier zeker onmisbaar.
Even snel een cadeautje opleuken of net de finishing touch op dat ene project.
Dus bij deze laat ik mijn Label Love graag meedoen bij  Cards & Scrap uitdaging 234 "favoriet".

Zo heb ik gister, ik zat immers al in de geld enveloppensfeer, deze cadeau envelop gemaakt.




Uit restjes designpapier heb ik hartjes geponst om deze over de plakrand te plakken, geeft wel een sjiek effect. 
Fijne avond!




Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig Judith....en die kleurtjes....schitterend!
Groetjes Diny

Ingrid zei

Een hele leuke geld envelop weer gemaakt, en zeker de Label Love doet het hier heel goed bij, het is een gouwe ouwe!
Groetjes Ingrid

Judith, Stampin Spirit zei

Met recht een gouwe ouwe Ingrid!

Je@net zei

Wat mooi, Judith!
En wat gezellig dat je mee doet met onze uitdaging bij Cards & Scrap.