maandag 27 april 2015

Kingsday

Het blijft wennen Koningsdag, ik werd vandaag al een aantal maal verbetert door dochterlief, Mama het isgeen Koninginnedag het is Koningsdag dat weet je toch wel.
Tuurlijk weet Mama dat schat, maar vroeger voordat we een Koning hadden heette het Koninginnedag.
Waarna Eva vervolgt vroeger was de vlag ook oranje, wit, blauw.
Oepz, dat wist ik dus niet eens, weer wat geleerd van mijn 4-jarige wijsneus!

Om de hordes speelgoed te ontlopen op de vrijmarkt zijn wij heerlijk uit wezen waaien in Hoek van Holland.
Santo lekker zwemmen in de zee, Eva scheppend in het zand en wij uit de wind, in het zonnetje genietend van een cappucino.


Om in de hondensferen te blijven, heb ik de afgelopen periode in opdracht ruim 100 kaarten mogen maken.
De opbrengst hiervan kwam ten goede aan de Stichting Golden Age.
Dit waren naast gewone (verjaardags, beterschap etc) kaartjes, ook kaarten voor fokkers die een nestje hadden wat 1 jaar werd.








Maar ook een serie rouwkaarten met de mooie set, Serene Silhouettes mocht niet ontbreken.

Inmiddels dus alweer ruim honderd kaarten voor het goede doel verder! Maar zo toch een kleine impressie van wat hier zoal de deur is uitgegaan.
Fijne Koningsdag verder, Eva en ik gaan even aan de knutsel voor de Oma's want moederdag is in aantocht!

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Zo lijkt haast een productie bedrijf ;) Maar wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Ingrid

Evy Goyens zei

Wauw, daar heb je toch wel veel werk aan gegad! Maar wel heel leuk!