donderdag 16 april 2015

Kerst #16

Alweer donderdag, na mijn kerstkaartbevalling van vorige week moest het deze week haast wel makkelijker gaan.
Ik heb wederom de circle card thinlit gebruikt, maar dan net eventjes op een andere manier.




Heel simpel, maar met een leuk effect! Ik heb een stukje zilver glimmer papier uit de shares gepakt, om vervolgens het sentiment en de strik uit te stansen. De besjes heb ik gestempeld met cherry cobbler inkt en daarna een druppeltje crystal effect gegeven, het lijken nu haast echte besjes.

Ben benieuwd naar jullie kerstcreaties, dus straks even een rondje bloggen, fijne dag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

Rosina zei

Een schitterend kaartje Judith...en zeker die sterrenborder vind ik schitterend!!!

groetjes Rosina

Ingrid zei

Een hele hele mooie kerstkaart!
Groetjes Ingrid

Gaby Dierx zei

Leuk met die krans!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
je kaartje is prachtig, ik vind de krans mooi en ook de sterrenborder,
liefs Ans

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith!
Groetjes Suzan

Sylvia zei

Heel gaaf! Een van mijn favorieten de circle card thinlits. Groetjes Sylvia DT 52WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaartje!
Groetjes Diny