donderdag 9 april 2015

Kerst #15

Na wat weekjes zonder deze donderdag, hoop ik nu weer elke donderdag gewoon van de kerstpartij te zijn.
Met de circle thinlit card in de Weekly Deal had ik mezelf in mijn hoofd gehaald dat ik daar een kerstkaart mee wilde maken.
Nu bruis ik van de inspiratie zit vol van idee├źn maar absoluut niet wat kerst betreft.
Ik had gister het papier gestanst, het dsp erop geplakt en toen wist ik het absoluut niet meer.
Niks leek te willen of te passen, dus ben ik maar gestopt.
Vanmorgen bedacht ik een pakje, het pakje kwam werkelijk uit het puntje van mijn kleine teen!
Maar de kerstkaart is klaar! Ik hoop dat de kerstkaartbevalling volgende week wat soepeler zal verlopen!



Inmiddels ben ik de shares ook aan het aanvullen, ik zoek nog een portie tijd, maar er komt wat twine aan, mooi dsp.
Als alles weer up to date is horen jullie het, nu snel boodschappen doen en daarna een rondje kerstkaarten kijken bij jullie.
Fijne dag!

Built for Free Using: My Stampin Blog

9 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Judith...prachtig modelletje en ook de kleurtjes zijn geweldig!!!

groetjes en geniet maar lekker van de aankomende lentedagen...

Rosina

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Judith...prachtig modelletje en ook de kleurtjes zijn geweldig!!!

groetjes en geniet maar lekker van de aankomende lentedagen...

Rosina

Gaby Dierx zei

Leuk!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Monique zei

Ondanks de zware bevalling is je kaart mooi!

Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
Groetjes Monique

Diny zei

Wat een schitterend kerstkaartje Judith....prachtig!
Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Heel leuk bedacht om met dit modelletje een kaartje te maken, leuk het kadootje in de cirkel. Als ik inspiratieloos ben en dat is ook vaker met kerstkaarten hoor, duik ik pinterest weer in, en ga op zoek, meestal daarna ks mijn klusje zo geklaard. Groetjes Ingrid

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith!
Groetjes Suzan

Margot zei

Je volgende kaartje gaat vast makkelijker en deze is erg leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Judith...je hebt in elk geval een week om van deze bevalling bij te komen..hihi. en het resultaat mag er zijn hoor. Een leuke kerstkaart..
Lieve groetjes Miranda