zaterdag 4 april 2015

Flowerlift

Gister kwam ik Liftchallenge #84 tegen en wist gelijk wat ik die avond zou gaan doen.
Dus mijn stempeltas werd gevuld met cardstock, dsp en de set Flowerpatch.
Ik had het idee er een zwart, witte kaart van te maken, heel leuk dat idee in mijn hoofd...Maar dit uitvoering ging lang niet zo soepeltjes als dat hij in mijn hoofd deed.
Soms... Maar hier komt hij dan, mijn zwart, witte uitvoering van deze lift!


Ik ga hier nog even snel de laatste vergeten boodschappen halen, fijne Paasdagen!

Dinsdag 7 april gaat er nog een verzamelbestelling uit, bestel je mee?

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Cornelie zei

Ja, ik heb ook wel eens van die ideeën in mijn hoofd...het rolt er niet altijd even vloeiend uit ;-)
Je zwart wit uitvoering is mooi geworden. Goed idee. Mooie lift, dank je wel!

Rosina zei

Heel mooi je liftkaartje Judith...ik vind hem heel geslaagd in het zwart-wit...

groetjes en hele fijne paasdagen...
Rosina

Diny zei

Wat een ontzettend leuke kaart Judith....schitterend!
Groetjes en fijne paasdagen,
Diny

Marjan Küppers zei

Herkenbaar, hoor, maar je zwart witte lift vind ik erg mooi geworden! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!