maandag 27 april 2015

DIY doosjes met afvalmateriaal

Gister zag ik Bij Margriet deze leuke DIY tutorial, na mijn omslag van de Seasonal afgehaald te hebben en een nachtje geplet tussen de boeken.
Ging ik vanmiddag samen met dochterlief aan tafel zitten.
Eva aan de freubel voor de Oma's vanwege moederdag en ik zou dit wel even doen.
Met een half oog op mijn computer scherm glurend en het andere op Eva had ik de eerste foute snijlijn al te pakken.
Helaas 4 pakjes uit 1 cover werd hem al niet meer, vervolgens had ik helemaal de smaak te pakken, tot ze in elkaar stonden... Toen dacht ik echt... huh!?!


Ik meen toch echt 3 dezelfde doosjes gemaakt te hebben, echter vielen ze alledrie verschillend uit, zelfde omtrek, iets andere hoogte.
Trouw een beschrijving opvolgen is dus niet mijn sterkste punt, sorry Margriet!
Dus in plaats van drie dezelfde, nu drie verschillende gepimpte DIY doosjes met verschillende sluitingen.




Leuk toch? Heb jij jouw omslag nog? Neem dan snel een kijkje op het blog van Margriet

4 opmerkingen:

Evy Goyens zei

Haha, ik herken me volledig in je verhaal ;-) Het eerste dat ik dacht bij die tutorial was: mijn catalogus heeft ezelsoren door het veel doorbladeren. En afmetingen en instructies opvolgen gaan al helemaal niet samen. Dus ik vind het echt knap wat je hebt gemaakt! Ik zou het niet kunnen!

Gaby Dierx zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Super leuke doosjes Judith....knap gedaan
en leuk toch dat ze verschillend uitgevallen zijn.....

groetjes Rosina

Margriet zei

Hetzelfde of niet, ik vind het hartstikke leuk dat je aan de uitdaging meegedaan hebt en je lekker samen met je dochter hebt zitten knutselen. Dank je wel voor het meedoen!

Groetjes,
Margriet