zaterdag 14 maart 2015

Workshop Butterfly Basics

Vanmorgen had ik twee dames op bezoek,zij wilden graag met de prachtige Butterfly Basics set werken.
Momenteel een van mijn favoriete sets, dus absoluut geen straf!

De nieuwe tafel was er helemaal klaar voor!

 De inmiddels iet wat beruchte werk envelop!
Choco undercover


Deze drie projecten had ik voor de dames bedacht! Zodra ze binnen stapten vanmorgen was ik te druk met kletsen, lachen, uitleggen enzo... Dus eigenlijk geen werkfoto's of eindresulaten van de dames.
Dus dan een close-up van mijn projecten, wil jij nu ook eens met deze geweldige producten werken? Mail me, jcm.liefting@gmail.com en we prikken een datum!






Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Rosina zei

Dat was volgens mij een hele leuke workshop....ze hebben prachtige kaartjes gemaakt Judith....
Ik ga voor de bovenste....zo mooi in die paarse tintjes...

groetjes en een fijne zondag
Rosina

Ingrid zei

Dat ziet er allemaal leuk en gezellig uit!
Groetjes Ingrid

Ingrid zei

Dat ziet er allemaal leuk en gezellig uit!
Groetjes Ingrid

Diny zei

Wauw....wat ontzettend mooi Judith.....zal wel gezellig zijn geweest!
Groetjes Diny