maandag 9 maart 2015

Teamavond

Het is een beetje stil hier, niet omdat ik niet freubel maar gewoon omdat bloggen tijd kost.
Afgelopen vrijdag is onze nieuwe tafel bezorgd, een lang gekoesterde wens van mij, 2.40 meter hobby ruimte! Wat een heerlijkheid!
Om de tafel gelijk in te wijden hadden we zaterdag onze eerste officiële teamavond. Helaas ontbrak Erna wegens onverwachte omstandigheden.

 De tafel was er klaar voor!

Ik ben verwend met een bos bloemen en na de grote moestuintjes ruil, de leuke swapjes (je voelt je haast jarig!) gingen we aan het gebak. Ik had mijn beruchte monchoutaart gemaakt, maar ook Roeline had zichzelf in de keuken uitgeleefd. Dus dat werd vooral heel veel snoepen, kletsen, lachen en weinig aan de freubel, maar wat was het gezellig, de volgende datum staat inmiddels alweer gepland!
Hopelijk denk ik er dan om om foto's te maken, want deze foto's heb ik van Ellen geleend
. Maar eigenlijk... Eigenlijk moet je er gewoon bij zijn, superleuk!


Tot gauw!!!

1 opmerking:

Margo zei

Wat heerlijk zo'n grote tafel om aan te freubelen !
Het ziet er inderdaad erg gezellig uit en de swapjes zijn prachtig !
Groetjes
Margo