dinsdag 24 maart 2015

Spoedje

Gister ben ik begonnen aan een "spoedje" ik maak zo nu en dan kaarten voor het goede doel.
Zo ook gisteravond, ze zijn inmiddels bijna klaar! En wat worden ze weer leuk!

Zou ik daarna dan eindelijk eens aan die superleuke kalenderkit kunnen beginnen?!


Eigenlijk moet ik gewoon eens gaan pleiten voor meer uren in een dag... Want ik kom ze duidelijk ernstig te kort!

30 maart gaat de laatste Sale a Bration bestelling eruit! 

Voorkom teleurstelling en geef jouw bestelling uiterlijk 29 maart door.
Voor deze laatste Sale a Bration bestelling geld als extra uitsmijter, 
bij besteding van 75 euro GRATIS verzending!!!


1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk projectje je verjaardagskalender Judith....dat staat bij mij ook al heel lang op mijn to doo lisjtje....en zowaar ik heb ook meer uren nodig...hahaha

groetjes
Rosina