vrijdag 20 maart 2015

Simply Wonderful

Gistermiddag haalde ik, zoals altijd, Eva op uit school.
Trots als een pauw vertelde ze dat de juf een brief en haar rapport in de tas had gestopt.
Mijn nieuwsgierigheid won het en heb gelijk Eva haar rapport bewonderd.
Het is dat je voor school tussen al die moeders geen vreugdedansje kan doen, zou zo gek staan, maar ik was er absoluut toe in staat!
Maarja, mijn meiske is dan ook SIMPLY WONDERFUL!
Vandaag heeft ze ADV-dag en gezien het rapport een dag vol leuke dingen.

Ik begreep onlangs van workshoppers dat zij de Lotus Blossom set een echte begrafenis bloem vonden.
Maar door gebruik te maken van diverse kleuren kan je met deze set eigenlijk alle kanten uit!



De oven piept, hoogste tijd om de cake eruit te toveren. Fijn weekend!

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Prachtig gebloemd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Ik hou heel erg van de lotusbloem, en het is inderdaad wat je zegt, het is maar welke kleuren je erbij gebruikt, hij kan heel vrolijk zijn hoor. Super van Eva, dat ze het zo goed doet, je mag zeker trots zijn op je meisje. Groetjes Ingrid