donderdag 5 maart 2015

Kerst #9

Mag ik jullie eerst allemaal bedanken op de leuke reacties van mijn kaart en tutorial van vorige week?
Super leuk dat het zo werd ontvangen!
Heel benieuwd wanneer ik deze techniek bij jullie allemaal voorbij zie komen.

Voor deze week een kerstkaartje met de gevraagde bomen voor 52 Weeks To Christmans.



Een van mijn eerste Stampin' Up! sets, Lovely as a Tree, hij blijft eindeloos mooi en eigenlijk gebruik ik hem veel te weinig. Dus maar goed dat er dit keer bomen werden gevraagd!
Ik heb de nieuwe In Colors, Lost Lagoon en Mossy Meadow gebruikt en het prachtige Sale a Bration dsp bewerkt met sponge daubers.

Voor nu een hele fijne dag, ik kom straks een rondje bloggen! Hopelijk deze week zonder problemen, want blogger doet soms niet wat ik wil....

5 opmerkingen:

Lia zei

Wat een prachtig stempelwerk Judith!
Lia DT 52 weeks...

Gaby Dierx zei

Gaafff!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Diny zei

Wow....prachtige kaart Judith.....mooie kleuren heb je gebruikt en de bomen zijn echt heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Je kaartje is weer super, mooie bomen heb je gestempeld,
liefs, Ans

Claudia Rogier zei

Hoi,

Mooi kaartje.

grtjs
Claudia